A sikeres művész tanfolyam egy izgalmas, gyakorlatra fókuszáló képzés, ami bemutatja, hogyan menedzseljük magunkat egy piaci alapon működő világban.
A képzés célja a résztvevők elméleti és gyakorlati ismereteinek kibővítése, mely által képessé válnak tudásuk és képességeik értékének piacképes megfogalmazására. A résztvevők elsősorban saját márkájuk építésén és menedzselésén, saját kreatív termékeiken dolgoznak. A gyakorlatias látásmód mellett olyan kézzelfogható ismereteket szereznek, melyek segítségével sikeresen tudják menedzselni és a piacon értékesíteni megszerzett szakmai ismereteiket. A képzés eredményeként a résztvevők képesek felépíteni saját márkájukat, és kialakítani annak hatékony értékesítési eszközeit.
Eladási taktikák
Az én-márka felépítése
Az én-márka menedzselése
Tervezés fejlesztés, megvalósítás
Otthoni laptop vagy számítógép ajánlott.
Az órákra nem szükséges magaddal hozni ezeket az eszközöket.
Harminc éves tapasztalattal rendelkezik szerkesztő-riporteri, televíziós riport- és dokumentumfilmezésben, számos sikeres média projektet menedzselt a közép-európai régióban. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a Milton Friedman Egyetem óraadó tanára, kreatív reklám- és médiatervezés, produceri ismeretek és önmenedzselés témában tart előadásokat.
Kreatív szakember, coach, tréner. Több évtizede dolgozik kreatív vezetőként nemzetközi és hazai kommunikációs ügynökségeknél (Saatchi&Saatchi, McCann Erickson, J. Walter Thompson, Clair and Curtis). A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem óraadó tanára; a Budapesti Metropolitan Egyetemen stúdió gyakorlatot tart a kreativitás, a reklám és a fotó összefüggéseiről, az én-márka fontosságáról és annak kialakításáról.
Koordinátor:
fabry.timea@mome.hu
+36 30 157 8953
A képzés helyszíne:
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.