ÉN-MÁRKA-FEJLESZTÉS

Tanfolyamunkon módszereket és eszközöket sajátíthatsz el, melyek használatával képes leszel arra, hogy személyedet, vállalkozásodat, termékedet vagy szolgáltatásodat márkává változtasd, ezzel megsokszorozd annak értékét.

A 7 hetes program célja az önismereti, önmenedzselési képességek fejlesztése. Meggyőződésünk, hogy a márka és énmárka fogalmának megértése, alakításuk módszertanának ismerete segítenek a személyes és a karrier célok megvalósításában, miközben megkönnyítik a kapcsolódó kommunikációs, marketing kommunikációs üzenetek megfogalmazását is.

 

Ár / Jelentkezés

Képzés díja: bruttó 400.050.-Ft

315 000 Ft + ÁFA (27%)

Az "Érdeklődöm" gombra kattintva tudsz előjelentkezni, hogy elsőként kapj értesítést a következő időpontról!

Mit fogsz megtanulni?

Képzésünkön a márkatervezés alapvető fogalmait és módszereit fogod megtanulni. A tulajdonságok, az értékek tisztázásától, a motivációk feltárásán keresztül egészen a márka sikeres megfogalmazásáig.

Általad választott konkrét projekten keresztül megtapasztalhatod a márka megformálásának folyamatát. A gyakorlatban próbálhatsz ki eszközöket, technikákat, melyek segítségével valami átlagos egyszer csak különlegessé, egyedivé válik.

Meggyőződésünk, hogy a képzés segít a prioritások megtalálásában, megfogalmazásában is.

Neked szól, ha

  • szeretnéd magadat, személyiségedet fejleszteni,
  • nyitott vagy a változásra,
  • meg akarod találni karrier céljaid,
  • saját vállalkozás indítását tervezed, vagy már a meglévőt szeretnéd sikeressé tenni,
  • saját termék vagy szolgáltatás kifejlesztésén dolgozol, és szeretnéd sikeresé tenni,
  • hiszel a marketingben.

Nem neked szól, ha

  • nem hiszel a változásban,
  • nem állsz készen, hogy szembe nézz magaddal,
  • egyelőre nincs miről vagy nincs mit mondanod a világnak.

Tematika

  • Önmenedzselés
  • Énmárka
  • Siker
  • A márka identitása – Branding fogalma, szerepe, látható és láthatatlan elemei.
  • A márka kontextusa – Piac, versenytársak, trendek. Emberek, insightok, üzenetek.
  • A márka eladása – Kreativitás szerepe, kreatív eszköztár. A sikeres bemutatás.
  • Prezentációk

Órarend

Ütemezés:
13 alkalom – hétfő és szerda – 17:30-20:00

Helyszín:
MOME CAMPUS
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

Órarend

Az órarend változtatás jogát fenntartjuk!

Fái András

Producer, meghívott egyetemi oktató

1996-ban szerezte diplomáját a Színház- és Filmművészeti Egyetem Film és TV producer szakán. 30 éves tapasztalattal rendelkezik a hazai és nemzetközi médiában. 6 éve meghívott előadó a budapesti Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen és más egyetemeken.

Faragó Tamás

Kreatív szakember, meghívott egyetemi oktató

Kreatív szakemberként 1990-óta egyengeti hazai és külföldi márkák útját. Részt vesz márkák és kommunikációs stratégiák fejlesztésében, kommunikációs irányok kialakításában, megvalósításában. Nemzetközi és hazai ügynökségeknél hosszú ideje segít abban, hogy márkák és tulajdonosaik sikeressé váljanak.

2016 óta gyakorlati órákon osztja meg ismereteit a MOME és a METU hallgatóival, a kreativitás, a reklám, a motiváció összefüggéseiről, a márkaépítés, az énmárkaépítés elemeiről, módszereiről, fontosságáról.

A képzés tartalmi elemei

A képzés megalapozza az önreflexiós és önismereti ismereteket. Betekintést ad az aktuális nemzetközi marketing trendekre és korszerű gyakorlatába.

Megismerteti a márka szerepét, márkaépítés fontosságát, megismerteti az alapjait, kellékeit, gyakorlatát. A gyakorlatban mutatja be a kreatív kommunikáció eszközeit, technikáit. Fejleszti a kreativitást, és segít a kreatív termék magabiztos eladásában.

A képzés kettős fókuszában az önreflexiós, önismereti kompetenciák fejlesztése mellett, a kreatív kompetenciák fejlesztése áll. Ez utóbbi miatt külön hangsúly kerül a divergens gondolkodás, a fluencia (nagyszámú ötlet kitalálása) és a flexibilitás (változatos megközelítésmódok alkalmazása, megoldási technikák létrehozása) képességekre.