Koncepcióalkotás

Kreatív koncepciók megalkotása és prezentálása

A kreatív koncepció egy olyan jól megfogalmazott „nagy ötlet”, amely felkelti a közönséged érdeklődését, befolyásolja érzelmi reakcióit, és cselekvésre ösztönzi őket. A sikeres kreatív koncepciók emlékezetesek, egyesítenek, relevánsak és ami a legfontosabb megoldást nyújtanak egy valós vagy kommunikációs problémára.

Ez a tanfolyam abban segít, hogy az ötleteid ilyen kreatív koncepciókká válhassanak.

Ár / Jelentkezés

300 000 Ft + ÁFA (27%)

Jelentkezési határidő 2023-09-08
Kezdés 2023-09-18

Mit fogsz megtanulni?

A tanfolyamon megtanulhatod kreatív ötleteid koncepcióként úgy megfogalmazni és prezentálni, hogy azok a lehető legnagyobb eséllyel válhassanak valóra.

Miért hasznos?

Akármilyen jó is egy ötlet, sajnos nem tudja eladni magát. Bármelyik kreatív iparágban is dolgozol akkor napi szinten szükséged lehet koncepcióid inspiráló és pontos megfogalmazására és azok prezentálására.

Neked szól, ha

  • szeretnéd az ötleteidet valóra váltani
  • a munkádhoz szükség van egyedi koncepciók megalkotására és azok prezentálására
  • ha szeretnéd magad fejleszteni adott keretek közötti egyedi ötletek létrehozásában és azok mások felé való kommunikálásban

Nem neked szól, ha

  • ha nincs szükséged a foglalkozásodhoz vagy a terveidhez az ötleteid megfogalmazására és prezentálására

Tematika

  • Bevezetés
  • A Koncepció alkotás alapjai
  • Kreatív stratégia alkotás
  • Brainstorming technikák
  • Workshop
  • Kreatív koncepciók megfogalmazása
  • Prezentációk írása és strukturálása
  • Kreatív koncepciók (vizuális) megjelenítése
  • Prezentációs technikák
  • Záró prezentációk

Órarend

Ütemezés:

10 alkalom – hétfőn és szerdán – 18:00-21:00

Helyszín:

MOME CAMPUS
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

Oktatók

  • Jedlicska Márton

    Chief Creative Office

    A tanfolyam vezetője - Karrierje során olyan ügynökségeknél dolgozott, mint Saatchi& Saatchi - New York, Goodby Silverstein - San Francisco, a Duval Guillaume - Brüsszel, Dentsu Inc 2018 óta a Wavemaker (WPP) vezető kreatívigazgatója.

  • Havasi Zoltán

    Head of Strategy

    Tizenkét évesen feltalálta a gőzgépet. Azóta megtanulta hogy, zseniális ötletei bárkinek lehetnek, végül csak az számít, ami megvalósul belőlük. Szövegíróként kezdte, volt ügyfélkapcsolati oldalon, végül stratéga lett. A hat, FCB, GGK, Y&R és...

  • Szládovics Orsolya

    Creative Director

    Orsi 13 éve, az első Portfolio Night után kezdett szövegíróként az Isobar Budapestben.  A Wavemaker kreatív csapatát 4 éve vezeti. A nagy márkák -Telekom, MOL, Decathlon, DM, Johnnie Walkers - kampányai mellett...

  • Mendrei Zoltán

    Head of Art

    A MOME alumni tagja. Hat évig élt Balin, ahol gyanús lett neki, hogy az élet értelmét csak tengerparton találja. Most újra Budapesten dolgozik Head of Art-ként olyan nemzetközi és hazai márkákon mint a Johnnie Walker, Decathlon, Nestlé, MOL, Telekom.