ÉN-MÁRKA-FEJLESZTÉS

Tanfolyamunkon módszereket és eszközöket sajátíthatsz el, melyek használatával képes leszel arra, hogy személyedet, vállalkozásodat, termékedet vagy szolgáltatásodat márkává változtasd, ezzel megsokszorozd annak értékét.

A 7 alkalmas / hetes program célja az önismereti, önmenedzselési képességek fejlesztése. Meggyőződésünk, hogy a márka és énmárka fogalmának megértése, alakításuk módszertanának ismerete segítenek a személyes és a karrier célok megvalósításában, miközben megkönnyítik a kapcsolódó kommunikációs, marketing kommunikációs üzenetek megfogalmazását is.

 

Ár / Jelentkezés

300 000 Ft + ÁFA

Az "Érdeklődöm" gombra kattintva tudsz előjelentkezni, hogy elsőként kapj értesítést a következő időpontról!

Mit fogsz megtanulni?

Képzésünkön a márkatervezés alapvető fogalmait és módszereit fogod megtanulni. A tulajdonságok, az értékek tisztázásától, a motivációk feltárásán keresztül egészen a márka sikeres megfogalmazásáig.

Általad választott konkrét projekten keresztül megtapasztalhatod a márka megformálásának folyamatát. A gyakorlatban próbálhatsz ki eszközöket, technikákat, melyek segítségével valami átlagos egyszer csak különlegessé, egyedivé válik.

Meggyőződésünk, hogy a képzés segít a prioritások megtalálásában, megfogalmazásában is.

Neked szól, ha

  • szeretnéd magadat, személyiségedet fejleszteni,
  • nyitott vagy a változásra,
  • meg akarod találni karrier céljaid,
  • saját vállalkozás indítását tervezed, vagy már a meglévőt szeretnéd sikeressé tenni,
  • saját termék vagy szolgáltatás kifejlesztésén dolgozol, és szeretnéd sikeresé tenni,
  • hiszel a marketingben.

Nem neked szól, ha

  • nem hiszel a változásban,
  • nem állsz készen, hogy szembe nézz magaddal,
  • egyelőre nincs miről vagy nincs mit mondanod a világnak.

Tematika

  • Önmenedzselés
  • Énmárka
  • Siker
  • A márka identitása – Branding fogalma, szerepe, látható és láthatatlan elemei.
  • A márka kontextusa – Piac, versenytársak, trendek. Emberek, insightok, üzenetek.
  • A márka eladása – Kreativitás szerepe, kreatív eszköztár. A sikeres bemutatás.
  • Prezentációk

Órarend

Ütemezés:
13 alkalom – hétfő és szerda – 17:30-20:00

Helyszín:
MOME CAMPUS
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

Órarend

A képzés tartalmi elemei

A képzés megalapozza az önreflexiós és önismereti ismereteket. Betekintést ad az aktuális nemzetközi marketing trendekre és korszerű gyakorlatába.

Megismerteti a márka szerepét, márkaépítés fontosságát, megismerteti az alapjait, kellékeit, gyakorlatát. A gyakorlatban mutatja be a kreatív kommunikáció eszközeit, technikáit. Fejleszti a kreativitást, és segít a kreatív termék magabiztos eladásában.

A képzés kettős fókuszában az önreflexiós, önismereti kompetenciák fejlesztése mellett, a kreatív kompetenciák fejlesztése áll. Ez utóbbi miatt külön hangsúly kerül a divergens gondolkodás, a fluencia (nagyszámú ötlet kitalálása) és a flexibilitás (változatos megközelítésmódok alkalmazása, megoldási technikák létrehozása) képességekre.