ÉN-MÁRKA-FEJLESZTÉS

A tanfolyamunkon olyan módszereket és eszközöket sajátíthatsz el, melyek képessé tesznek arra, hogy személyedet, a személyedhez kapcsolódó vállalkozásodat, termékedet, vagy szolgáltatásodat márkává változtasd, megsokszorozva annak értékét.

A 7 alkalmas / hetes tanfolyam célja önismereted, önmenedzselési képességeid fejlesztése, az énmárka fogalmának és építésének módszertana segítségével.

A képzés segítséget nyújt a személyes és karrier célok, elhatározások megvalósításában. Hozzásegít a márka fontosságának felismeréséhez, különös tekintettel saját márkád fejlesztésére és az ezzel kapcsolatos marketing kommunikációs üzenetek megfogalmazására.

Ár / Jelentkezés

300 000 Ft + ÁFA

Jelentkezési határidő
Kezdés

Mit fogsz megtanulni?

Képzésünkön a márkatervezés alapvető fogalmait és módszereit fogod megtanulni. A tulajdonságok, értékek tisztázásától, a motivációk feltárásán keresztül egészen a márka sikeres megfogalmazásáig.

Általad választott konkrét projektben gyakorlati tapasztatlatot fogsz szerezni egy márka megformálásának folyamatáról. Alkalmad lesz kipróbálni eszközöket, technikákat, miközben átélheted a metamorfózis csodáját: ahogyan valami az átlagosból egyszer csak különlegessé, egyedivé válik.

Segít a prioritások megtalálásában, megfogalmazásában. Erősíti az önismeretet.

Neked szól, ha

  • önmagad, személyiséged szeretnéd fejleszteni,
  • meg akarod találni karrier céljaid,
  • saját vállalkozásod indítását tervezed, vagy már meglévő vállalkozásod sikeresebbé szeretnéd tenni a piacon,
  • saját terméked, vagy szolgáltatásod kifejlesztésén dolgozol, vagy ezt szeretnéd sikeresebbé tenni, fejleszteni,
  • hiszel a marketingben.

Nem neked szól, ha

  • nem hiszel a változásban.
  • nem állsz készen, hogy szembe nézz magaddal.
  • egyelőre nincs miről vagy nincs mit mondanod a világnak.

Tematika

  • Önmenedzselés
  • Énmárka
  • Siker
  • Márka identitás – Branding fogalma, szerepe, látható és láthatatlan elemei.
  • Márka kontextusa – Piac, versenytársak, trendek. Perszónák, insightok, üzenetek.
  • Márka eladása – Kreativitás szerepe, kreatív eszköztár, archetípusok, sikeres bemutatás.
  • Prezentációk

Órarend

Ütemezés:

7 alkalom –

Helyszín:

MOME CAMPUS
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

Órarend

Oktatók

  • Fái András

    Producer, meghívott egyetemi oktató

    1996-ban szerezte diplomáját a Színház- és Filmművészeti Egyetem Film és TV producer szakán. 30 éves tapasztalattal rendelkezik a hazai és nemzetközi médiában. 6 éve meghívott előadó a budapesti Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen és más egyetemeken.

  • Faragó Tamás

    Kreatív szakember, meghívott egyetemi oktató

    Kreatív szakemberként 1990-óta egyengeti hazai és külföldi márkák útját. Részt vesz márkák és kommunikációs stratégiák fejlesztésében, kommunikációs irányok kialakításában, megvalósításában. Nemzetközi és hazai ügynökségeknél hosszú...

A képzés tartalmi elemei

A képzés megalapozza az önreflexiós és önismereti ismereteket. Betekintést ad az aktuális nemzetközi marketing trendekre, standardokra, korszerű gyakorlatába. Megismerteti a márka szerepét, márkaépítés fontosságát, megismerteti az alapjait, kellékeit, gyakorlatát, valamint a kreatív kommunikáció eszközeit, technikáit. Fejleszti a kreativitást, és segít a kreatív termék magabiztos eladásában.

A képzés célja az önreflexiós, önismereti kompetenciák fejlesztése mellett a kreatív kompetenciák fejlesztése, különös figyelemmel a divergens gondolkodás, a fluencia (nagyszámú ötlet kitalálása) és a flexibilitás (változatos megközelítésmódok alkalmazása, megoldási technikák létrehozása) képességekre.