Brandmarketing képzés

Hatékony márkaépítés és marketingkommunikáció

A marketing egyik alaptézise, hogy az arra fordított pénz fele kidobott pénz, csak azt nem tudjuk, hogy melyik fele.

Márkaépítéssel és marketingkommunikációval rengetegen foglalkoznak: a sarki zöldséges az Intagramon építi kézműves márkáját, míg a multinacionális nagyválallalat egész osztályokat, igazgatóságokat és külső ügynökségeket pénzel, hogy millárdos büdzsével verje a fogyasztók fejébe a márkaérétékeket.

A legmeglepőbb, hogy a sarki zöldséges és a nagyvállalat között gyakran csak a büdzsé mérete a különbség: sokan iszonyatosan nagy pénzeket költenek el úgy, hogy saját megérzéseikre, évtizedes rutinokra, az iparágban megszokott klisékre támaszkodnak ahelyett, hogy az elérhető, naprakész, bizonyítékokra alapuló, sőt akár  tudományosan is alátámasztott tényekből indulnának ki.

Ár / Jelentkezés

Képzés díja: bruttó 444.500.-Ft

350 000 Ft + ÁFA (27%)

Az "Érdeklődöm" gombra kattintva tudsz előjelentkezni, hogy elsőként kapj értesítést a következő időpontról!
Következő kurzus: 2024 ősz

*Ha személyre szabott ajánlatot szeretnél csapatodnak (min. 4 fő), kérd egyedi ajánlatunkat!

Mit fogsz megtanulni?

Ez a kurzus bemutatja a valóban hatásos és hatékony márkaépítési és marketingkommunikációs stratégiákat és gyakorlatokat. Megadja a szükséges elméleti alapot, amelyet az előadásokon illusztrációként használt sok-sok gyakorlati példával és csoportos feladatokkal tesz a mindennapi életben is használható gyakorlati tudássá.

  • Megértheted a márkák erejét és persze gyengeségeit is.
  • Megtanulhatod, hogyan lehet sikeres a márkád, vagy az a brand, amin nap, mint nap dolgozol.
  • Megsimerheted, hogy milyen stratégia húzódik meg egy két mondatos szlogen mögött.
  • Megtervezheted az órákon egy képzeletbeli brand alapjait, így gyakorlatban láthatod, hogyan működik a brandépítés egy kisvállalkozás és egy nagyvállalat esetében.

Neked szól, ha

  • Marketingkommunikációval és/vagy márkaépítéssel foglalkozol vagy szeretnél foglalkozni akár a saját egyéni vállalkozásodban, akár egy multinacionális nagyvállalatnál. 
  • Elnézve a hazai vagy akár nemzetközi reklámokat gondoltál már arra, hogy minden ugyanolyan és középszerű, és biztosan lehetne ezt jobban csinálni.
  • Ha a divatos purpose, social contract, content is king, micro segmentation belterjes szakzsargontól néha a hideg ráz, és érdekel, hogy mit mondanak a számok rövid és hosszútávon
  • Ha hiszel abban, hogy a márkáknak van értéke, és lehet üzletileg is előnyösebb üzeneteket sulykolni, minthogy most akciósan 799 Ft a csirke farhát.

Nem neked szól, ha

  • Egyetlen márka sincs az életedben, nem eszel, iszol, hordasz és használsz semmit, amit nem a pontos specikfikáció alapján, hanem az érzéseidre hallgatva vettél meg.
  • Kahneman, Sharp, Shotton, Bernbach (stb) könyvei nemcsak porosodnak a polcodon, de naponta használod a munkád során.
  • Megingathatatlan meggyőződésed, hogy a te márkád különleges, a te vásárlóid teljesen mások, és ami mindenki másnak működik, az nálad nem fog, és ami másnál nem működött, nálad sikeres lesz.

Tematika

  1. Bevezetés a brandingbe, kis brandtörténelem: hogyan alakultak ki a modern márkák?
  2. A Brand felépítése: értékek, célcsoport, üzenetek, termékelőnyök, arculat stb
  3. Modern brandmarketing: a Behavior marketingtől az evidence based marketing megoldásokig.
  4. A marketing szerepe a brandépítésben: a releváns marketingcsatornáktól a branded space-ig
  5. A brandvédelem és a krízismenedzsment: Mit tegyél, és mit ne vészhelyzetben?
  6. A márkaépítés mindennapjai: a brief, a rebrief és társai

Órarend

Ütemezés:
7 alkalom – szerdánként – 17:00-21:00

Helyszín:
MOME CAMPUS
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

Korábbi órarend*

*Tájékoztató órarend, a friss órarend feltöltéséig.

Juhász Péter Tibor

Márkaigazgató @Vodafone

10 évig a P&G CE központjában dolgozott logisztika, marketing és média területeken. 2013-tól a Telekom marketingkommunikációs vezetőjeként a funkcionális, gigabit és promóciós kommunikációból egy emberközelibb márkaépítés felé mozdult el. 2018-ban marketing igazgatóként a Borsodinál az évek óta csökkenő márkát növekvő pályára állította. Jelenleg a Vodafone márkaigazgatója. Az egyik legtöbb díjat nyert hirdető oldali magyar szakember. Feleségével indították a csaladimatrica.hu start upot. Boldog házasságban él, három gyermekükkel. Sokat zenél, szívesen sportol, és nagy LGT-gyűjtő.

Szabó Zoltán

Digitális portfólió- és marketing igazgató @HVG

Kulturális újságíróként kezdte szakmai pályáját, 2000-től 20 éven át dolgozott az Indexnél. Nevéhez fűződik a „Comment:com ”tévékritikai blog elindítása, amely sok éven át nemcsak a legnépszerűbb médiával foglalkozó oldal, de a legolvasottabb magyar nyelvű blog is volt. Dolgozott szerkesztőként, majd az Index2 felelős szerkesztőjeként. Később tartalomfejlesztési igazgató, majd stratégiai és kreatív igazgató volt a médiacégnél. Tanácsadóként közreműködött hazai és nemzetközi cégek brand-stratégiájának és kampányainak kidolgozásában. Rendszeres óraadó tanár több főiskolán és egyetemen a Színház és Filmművészeti Egyetemen, a FreeSZFE-n, és a Műszaki Egyetemen is. 2020 decemberétől 2023 májusáig az RTL marketingkommunikációs igazgatója volt. A műsorkampányok mellett az RTL digitális termékeinek megújításán és az rtl.hu díjnyertes bevezetőkampányán. Ő vezényelte le az RTL 2022-es teljes arculatváltását, és nevéhez kapcsolódik az  RTL+ streamingplatform bevezetőkampánya is. Kampányai számos díjat nyertek ebben az időszakban. 2023 augusztásától a HVG kiadó digitális portfólió- és marketing igazgatója, a cégcsoport marketingfeladatai mellett ő felel a terjesztésért és a digtiális termékek fejlesztéséért is. Házas, van egy három éves lánya, és hobbiból időnként körbeutazza a Földet, amiről időre időre blogot is ír.

Miért hasznos?

  • Megmutatjuk, hogy milyen hatással van a márka a mindennapi életünkre, és hogyan vált a piacgazdaság egyik legfontosabb mozgatórugójává.
  • Hogyan hozzák meg az emberek márkaválasztási döntéseiket. Ezeket hogyan lehet hatásosan befolyásolni rövid- és hosszútávon.
  • Márkaarchitektúra kialakítása elméletben és persze a gyakorlatban is. 
  • Szóba fog kerülni a márkabevezetés és fenntartás fontossága: hatásos kampányok és hatékony médiatervezés a mindennapokban és válság idején.
  • A marketingkutatás és visszamérés alapjai.