Sustainability in design and communication

Fenntartható design és kommunikáció képzés

GB Academy X MOME Open

A vállalatok számára a fenntarthatóság mára nem választás kérdése, hanem létfontosságú elvárás a befektetők, a munkavállalók, az ügyfelek és az állami szereplők részéről. A környezeti és társadalmi fenntarthatósági feladatok pedig legtöbbször a belső kommunikációs teamnél vagy az ügynökségnél landolnak anélkül, hogy a téma kommunikációjának sztenderdjei kialakultak volna. A GB Academy és a MOME Open ezen probléma orvoslására fejlesztette ezt a tanfolyamot!

Képzésünkön vezető fenntarthatósági szakemberektől és az ágazati kommunikációban már tapasztalt kollégáktól juthatnak korszerű ismeretekhez a hallgatók.

Ár / Jelentkezés

349 000 Ft + ÁFA (27%)

Jelentkezési határidő: 2023-11-03
Kezdés: 2023-11-13

Mit fogsz megtanulni?

A fenntarthatóság alapfogalmairól, szemléletmódjáról

A zöld termékek és szolgáltatások piacáról

Fenntartható designról és rendezvényszervezésről

A vállalati felelősségvállalás és PR gyakorlati ismereteiről

A felelős, purpose-driven marketingről

A fenntarthatósági jelentés készítésének alapjairól

Neked szól, ha

  • vállalati kommunikációs, marketing vagy CSR vezető vagy
  • ügynökségi szakemberként fenntarthatósági feladatokat kell végezned
  • elvégezted a fenntarthatósági menedzser képzést és szakosodnál
  • médiaszakember vagy újságíró vagy

Nem neked szól, ha

  • nem dolgozol vállalatnál/nak vagy a médiában
  • nincsenek kommunikációs alapismereteid
  • szerinted a kommunikáció nem segíthet valós változást elérni a világban

Tananyagegységek

A képzés összesen 6 tanegységből épül fel, amelyet online videók formájában lehet elsajátítani, és szintén online kell számot adni a megszerzett tudásról a heti tudáspróbán. A 6-ból 5 modul kötelező, az utolsó kettőből pedig kiválasztható az a téma, amelyik közelebb áll hozzád!

Tanegységeket online és személyes konzultációk egészítik ki. (lsd. órarend), ahol az oktatóktól lehet kérdezni.

A képzés végén személyes vizsgaprezentáció lesz; választható esettanulmány kidolgozása és bemutatása.

1. Bevezetés a fenntarthatóságba – Wiszkidenszky András, Lévai Gábor

2. A fenntarthatóság piaca, piackutatás – Turcsán Tünde

3. Fenntarthatósági marketing – Fertetics Mandy

4. PR – Így beszéljünk a fenntarthatóságról – Ludvig Orsolya, Litkai Gergely

5. Jelentés írás  – Fertetics Mandy

6.1. Fenntarható Design – Boros Judit (választható)

6.2. Fenntartható rendezvényszervezés – Herner Katalin (választható)

+1  Vizsgaprezentáció

Ütemezés/Helyszín

Ütemezés:

6 alkalom – az órarendben jelzett időpontban

A tananyagegységek online videókból, feladatokból és tudáspróbákból épülnek fel.

Záróesemény:

Vizsgaprezentáció és tanúsítványátadó a MOME Campuson

 

Órarend

Oktatók

Miért hasznos?

Olyan gyakorlati eszközökhöz, szempont- és keretrendszerekhez jutsz hozzá a képzés révén, amelynek birtokában magabiztosan állhatsz neki vállalati fenntarthatósági kommunikációs feladatokhoz, legyen az médiakampány, rendezvény, terméktervezés, amellyel sikert érhetsz el cégednél/ügyfelednél, miközben munkád valós környezeti és társadalmi hatást is kifejt – azaz jót tesz a világgal.