Sustainability in design and communication

Fenntartható design és kommunikáció képzés

GB Academy X MOME Open

A vállalatok számára a fenntarthatóság mára nem választás kérdése, hanem létfontosságú elvárás a befektetők, a munkavállalók, az ügyfelek és az állami szereplők részéről. A környezeti és társadalmi fenntarthatósági feladatok pedig legtöbbször a belső kommunikációs teamnél vagy az ügynökségnél landolnak anélkül, hogy a téma kommunikációjának sztenderdjei kialakultak volna. A GB Academy és a MOME Open ezen probléma orvoslására fejlesztette ezt a tanfolyamot!

Képzésünkön vezető fenntarthatósági szakemberektől és az ágazati kommunikációban már tapasztalt kollégáktól juthatnak korszerű ismeretekhez a hallgatók.

Ár / Jelentkezés

290 000 + ÁFA

Jelentkezési határidő 2023-04-07
Kezdés 2023-04-17

A képzés online megtekinthető tananyagegységekből épül fel és személyes záróprezentációval zárul.

Mit fogsz megtanulni?

 

A fenntarthatóság alapfogalmairól, szemléletmódjáról

A zöld termékek és szolgáltatások piacáról

Fenntartható designról és rendezvényszervezésről

A vállalati felelősségvállalás és PR gyakorlati ismereteiről

A felelős, purpose-driven marketingről

A fenntarthatósági jelentés készítésének alapjairól

Neked szól, ha

  • vállalati kommunikációs, marketing vagy CSR vezető vagy
  • ügynökségi szakemberként fenntarthatósági feladatokat kell végezned
  • elvégezted a fenntarthatósági menedzser képzést és szakosodnál
  • médiaszakember vagy újságíró vagy

Nem neked szól, ha

  • nem dolgozol vállalatnál/nak vagy a médiában
  • nincsenek kommunikációs alapismereteid
  • szerinted a kommunikáció nem segíthet valós változást elérni a világban

Tananyagegységek

A képzés összesen 7 tanegységből épül fel, amelyet online videók formájában lehet elsajátítani, és szintén online kell számot adni a megszerzett tudásról a heti tudáspróbán. A 7 tananyagegységből 6 elvégzése kötelező, de lehetőség van, mind a 7 elvégzésre.

Minden tanegység során egy csütörtöki online konzultációra is sor kerül, ahol az adott heti témával kapcsolatban lehet kérdezni az előadótól.

A képzés végén személyes vizsgaprezentáció lesz; választható esettanulmány kidolgozása és bemutatása.

1. Bevezetés a fenntarthatóságba – Wiszkidenszky András, Lévai Gábor (kötelező)

2. A fenntarthatóság piaca, piackutatás – Turcsán Tünde (kötelező)

3. A fenntarthatósági jelentés – Fertetics Mandy (kötelező)

4. Fenntarthatósági marketing – Fertetics Mandy (kötelező)

5. PR kommunikáció – Mehlhoffer Tamás, Litkai Gergely (kötelező)

6. Fenntartható design – Boros Judit (választható)

7. Fenntartható rendezvényszervezés – Herner Katalin (választható)

+1  Vizsgaprezentáció

Ütemezés/Helyszín

Ütemezés:

6 hét – hetente 1 tananyagegység

A tananyagegységek online videókból, feladatokból és tudáspróbákból épülnek fel.

Csütörtökönként – 45 perc online, csoportos konzultáció – a heti előadóval.

Záróesemény:

Vizsgaprezentáció és tanúsítványátadó  a MOME Campuson

 

Részletes tematika

Oktatók

  • Boros Judit

    Design kutató, terméktervező mérnök @MOME

    Design kutató, terméktervező mérnök és product-service-system design háttérrel. Kutatási és szolgáltatástervezési projekteken edződött; több évet töltött független service design tanácsadóként nagyvállalati és non-profit ügyfelekkel dolgozva.

  • Fertetics Mandy

    fenntarthatósági szakértő, az Alternate Kft. ügyvezetője

    A fenntarthatósági jelentésírás, vállalati ESG stratégiák egyik legismertebb, megkérdőjelezhetetlen szakértője. Az MVÜK fenntarthatósági...

  • Herner Katalin

    a KÖVET Egyesület ügyvezető igazgatója

    20 éve a KÖVET csapat tagja, negyedik éve a vezetője. Jogi szakokleveles környezetmérnök, emellett környezeti auditor és gyakorlati környezetvédelmi szakember.

  • Lévai Gábor

    impact szakértő, a GB Academy társalapítója

    A bankszektorban termék-, és üzletfejlesztés területen eltöltött 15 év alatt a Magyar Lízingszövetség elnöke is volt. Az elmúlt tíz évben több száz civil szervezettel...

  • Litkai Gergely

    jogász, humorista, a Dumaszínház alapítója

    A fenntarthatóság szószólója és a céges világ fáradhatatlan elemzője. A Dumaszínház produkciós vezetője. Karinthy-gyűrűs humorista. Főszerkesztő, újság- és forgatókönyvíró, a magyar stand-up comedy egyik megteremtője. Jogász. A Comedy Central ex-főszerkesztője, a Rádiókabaré korábbi állandó szerzője, előadója és egyik szóvivője.

  • Mehlhoffer Tamás

    fenntarthatósági kommunikációs szakértő

    Több mint 20 évet töltött el a magyar médiában újságíróként, főszerkesztőként, produkciós cég vezetőjeként, majd a Tungsram nemzetközi kommunikációs vezetője lett.

  • Turcsán Tünde

    A Gfk Hungária FMCG igazgatója

    A piackutatás különböző területein húsz évet töltött el, pályafutását 2003-ban kezdte az RMS – Kiskereskedelmi kutatások területén, a Nielsen berkeiben, ahol a magyar részleg ügyfélkapcsolati igazgatója, majd...

  • Wiszkidenszky András

    branding és marketing szakértő

    A GB Academy társalapítója, a Superbrands és GREEN BRANDS programok közép-európai igazgatója. A Dining Guide kiadójaként, számos gasztrorendezvény kitalálójaként a hazai...

Miért hasznos?

Olyan gyakorlati eszközökhöz, szempont- és keretrendszerekhez jutsz hozzá a képzés révén, amelynek birtokában magabiztosan állhatsz neki vállalati fenntarthatósági kommunikációs feladatokhoz, legyen az médiakampány, rendezvény, terméktervezés, amellyel sikert érhetsz el cégednél/ügyfelednél, miközben munkád valós környezeti és társadalmi hatást is kifejt – azaz jót tesz a világgal.