JOURNEY MAP TANFOLYAM

A felhasználói út megértése és megtervezése

Journey map tanfolyamunkon a résztvevők megtanulhatják, hogyan kell a felhasználói élményt vagy egy belső folyamatot lépésekre bontani, elemezni és az így definiált felhasználói problémák (pain pointok) megoldásával továbbfejleszteni. 

A journey map hatékony eszköz lehet a felhasználó kutatás eredményeinek szintetizálására és közérthető vizualizálására, de használható egy projekt ötletelési és a tervezési fázisaiban is. Attól függően, hogy mi a journey map célja, változhat az is, hogy hogyan célszerű azt felépíteni. Ennek több változata is van, amit a tanfolyam során esettanulmányok megismerésén és egy saját journey felépítésén keresztül mutatunk be. A tanfolyam elvégzése után minden résztvevő magabiztosan tudja alkalmazni ezt az eszközt, amikor komplex folyamatok megértésére vagy megtervezésére van szükség.

Ár / Jelentkezés

160 000 Ft + ÁFA (27%)

Jelentkezési határidő: 2025-10-26
Kezdés: 2025-11-03

*Ha személyre szabott ajánlatot szeretnél csapatodnak (min. 4 fő), kérd egyedi ajánlatunkat!

Mit fogsz megtanulni?

A tanfolyam lehetőséget nyújt arra, hogy egy fontos tervezési eszköz használatában elmélyedjenek a résztvevők és választ kapjanak az ezzel kapcsolatos kérdésekre:

  • Mi az a journey map, mire jó és a tervezés melyik szakaszában kell használni?
  • Milyen a jó journey map struktúrája és hogyan lehet azt az aktuális projekt követelményeinek megfelelően alakítani?
  • Hogyan kell információt gyűjteni egy folyamat hatékony feltérképezéséhez?
  • Hogyan lehet egy folyamatot kreatívan fejleszteni az érintettek igényei alapján?
  • Hogyan érdemes a journey map-et ábrázolni és prezentálni?

Neked szól, ha

  • Még soha nem csináltál önállóan journey map-et, pedig sokszor veszel részt olyan projektekben, ahol egy belső folyamatot vagy az ügyfélélményt kell fejleszteni
  • Ismerkedtél már a Design Thinking és Service Design eszközökkel, de a journey mapping komplex eszközében még nem volt lehetőséged elmélyedni
  • Már kipróbáltad a journey map módszert, de nem tudtad mindig pontosan megmondani, hogy jól csinálod-e
  • Projektvezetőként, hr-esként, marketingesként, tervezőként (ux, product, service design) dolgozol, de úgy érzed, hogy nem vagy elég magabiztos ahhoz, hogy a csapatodat végigvezesd egy journey mapping folyamaton
  • Már minden szakirodalmat elolvastál a journey map-ről, de szeretnél gyakorlatot is szerezni
  • Mindig csak egyféleképpen használod a journey map-et és kíváncsi vagy, hogy még mennyi változata van

Nem neked szól, ha

  • A folyamatok téged csak a technikai oldalról érdekelnek és a felhasználói igények nem sokban alakítják a munkádat.
  • Ha egy jól bevált és egyszerű receptet keresel, ami minden folyamatban ugyanúgy működik. A journey map egy változatosan használható eszköz, a tanfolyamon a felhasználási lehetőségek széles spektrumát fogjuk bemutatni.
  • Elzárkózol a csapatmunkától. A tanfolyam nagy részében közösen fogtok dolgozni egy folyamat narratíváján.

Órarend/Helyszín

Ütemezés:
4 alkalom –hétfőnként
17:00-20:00

Helyszín:
MOME Campus
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

Órarend

Csernátony Fanni

Service Designer @Cellux

A MOME oktatója és a Cellux Csoport tagja. Tervezői és oktatói munkájának és a doktori kutatásának középpontjában a design és annak különböző módszertanai állnak.

Nagyon szeret oktatni, ami az ideje nagy részét kitölti, de emellett termék- és szolgáltatástervezési projektben is rendszeresen részt vesz designerként, facilitátorként vagy tanácsadóként.

https://www.linkedin.com/in/cserfa/?originalSubdomain=hu

https://www.behance.net/cserfa

Barna Máté

Service Designer @Cellux

A MOME Formatervező Tanszékén végzett 2018-ban. Tervezőként fontosnak tartja a designkutatás erejét, a komplex rendszerekben való gondolkodást, az emberközpontúságot és a csapatmunkát. Jellemzően szereti megismerni azt akinek tervez, az ő fejével gondolkodni és az ő helyzetébe képzelni magát a designfolyamat minden fázisában. A szolgáltatástervezés mellett aktívan dolgozik oktatás intézményi szervezetfejlesztési projekteken is. Ebből adódóan egyaránt otthonosan mozog az ügynökségek, nagyvállalatok, különböző oktatási intézmények és szervezetek világában. A Service Design és Design Thinking módszertanát, és azok különböző eszközeit ezeken a területeken is rendszeresen alkalmazza. Éppen futó Doktori kutatásában az említett módszertanok fejlesztésén dolgozik.