Service Design alapozó tanfolyam

Bevezetés a Service Design módszertanába

A Service Design Basic tanfolyamon olyan alapvető service design módszereket és eszközöket tanulhatsz, amik alkalmasak arra, hogy különböző munkafolyamatokat hatékonyabbá, termékedet vagy szolgáltatásodat érthetőbbé, a felhasználói élményt pedig kellemesebbé tedd, bármilyen területen is dolgozol.

Négy napos tanfolyamunkon átfogó előadásokat hallhatsz a service designban használt technikákról, amik segítenek a szolgáltatások elemeinek, felhasználó csoportjainak és folyamatainak feltérképezésében, vizsgálatában és ezek alapján a szolgáltatási élmény (service experience) fejlesztésében. Az elméleti részeket gyakorlati feladatok váltják minden modulban, amiknek keretében ki is próbálhatod az éppen tanult módszereket egy választott projekten keresztül, csapatban dolgozva.

Ár / Jelentkezés

Képzés díja: bruttó 355.600.-Ft

280 000 Ft + ÁFA (27%)

Az "Érdeklődöm" gombra kattintva tudsz előjelentkezni, hogy elsőként kapj értesítést a következő időpontról!

*Ha személyre szabott ajánlatot szeretnél csapatodnak (min. 4 fő), kérd egyedi ajánlatunkat!

Mit fogsz megtanulni?

A service designhoz kapcsolódó alapvető fogalmakat, módszereket és technikákat.

  • Fogalmak: Többek között meg fogod ismerni, hogy mit jelent a Touchpoint, a Service Blueprint, a Journey, a Persona Portfolio, az Experience Prototype valamint a Stakeholder és az Ecosystem Map
  • Módszerek: Egy konkrét projekten keresztül a gyakorlatban is kipróbálhatod szakaszokra lebontva a szolgáltatástervezés Design Thinking lépésekre épülő módszertanát, aminek részét képezi a kutatás, az ötletelés és a koncepció kidolgozása
  • Technikák: Megtanulhatod, hogy hogyan lehet rendszereket és folyamatokat feltérképezni, vizualizálni, elemezni és rendszerszinten fejleszteni az érintettek igényei alapján

Neked szól, ha

  • Szívesen megismerkednél a service design módszer alapjaival
  • Nem vagy tervező, de szeretnéd kiterjeszteni a látókörödet erre az új és egyre népszerűbb területre
  • Tervező vagy és érdekel a téma, de még nem mélyültél el a tervezési módszertanokban és technikákban
  • Saját vállalkozásod van, aminek növelnéd hatékonyságát és fejlesztenéd a felhasználói élményét
  • Olyan helyen dolgozol, ahol gyakran kell rendszerszintű problémákat megoldanod
  • Munkád során fontos a felhasználóközpontú, empatikus hozzáállás
  • Ha úgy érzed, hogy egy termék megtervezését és eladását a tágabb kontextusban kell értelmezni
  • Dolgozol együtt service designerekkel és szeretnéd jobban átlátni a tervezési folyamatokat

Nem neked szól, ha

  • Gyakorlott designer vagy, aki már jól ismeri és rendszeresen alkalmazza a Design Thinking módszereket — ajánljuk Service Design Expert tanfolyamunkat
  • Szeretnél service designerként elhelyezkedni rögtön a tanfolyam elvégzése után
  • Nem szeretsz csapatban dolgozni
  • Nem tudsz rendszeresen megjelenni az alkalmakon

Miért hasznos?

A service design folyamat legfontosabb jellemzői a holisztikus szemlélet, a rendszerszintű megoldások és az interdiszciplináris csapatmunka. A módszertan ismerete bárki számára lehetővé teszi, hogy részese, sőt katalizátora legyen létező szolgáltatások és az azok által okozott felhasználói élmény fejlesztésének vagy teljesen új, aktuális problémákat megoldó szolgáltatások megtervezésének. A tanfolyamon elsajátítható tervezési stratégiák kihatással lehetnek egy-egy konkrét projektedre, megalapozhatják világmegváltó ötleteid megvalósítását, de a mindennapi munkád hatékonyságát is javíthatják, különösen akkor, ha gyakran dolgozol csapatban és fontos számodra az innovatív hozzáállás.

Órarend/Helyszín

Ütemezés:
4 nap – péntek-szombat
10:00-17:00

Helyszín:
MOME Campus
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

Korábbi órarend*

*Tájékoztató órarend, a friss órarend feltöltéséig.