Service Design haladó tanfolyam

Service Design eszközök a gyakorlatban

Ha szeretnéd jobban megismerni azokat a technikákat, melyekkel olyan szolgáltatásokat tudsz tervezni, melyekre az ügyfeleknek valóban szüksége van, akkor ezt a tanfolyamot Neked ajánljuk.

A gyakorlati órákon egy-egy non-profit szervezettel fogunk együtt dolgozni és alkalmazni a service design eszköztárát.

A service design olyan tervezési módszertan, ahol az értékteremtés alapja az, hogy termékek és szolgáltatások az üzleti érdekek és a fogyasztók igényei alapján együtt legyenek kialakítva. A service designer feladata összefogni a termék-szolgáltatás rendszereket; átlátni folyamatokat és megtervezni azokat, a fenntarthatóság és innováció jegyében. Tervezési módszereit — saját eszköztáradat kiegészítve — nálunk megtanulhatod.

Ár / Jelentkezés

380 000 Ft + ÁFA

Az "Érdeklődöm" gombra kattintva tudsz előjelentkezni, hogy elsőként kapj értesítést a következő időpontról!

Miért hasznos?

A változó társadalmi- és környezeti kihívások és a növekvő piaci versenyhelyzet mellett folyamatosan változnak a felhasználói igények is. Ahhoz, hogy üzleti sikereket érjünk el szinte elengedhetetlen, hogy megfelelően reagáljunk ezekre a változásokra.

Manapság egyre több olyan szakemberre van szükség, akik komplex problémákat is képesek megérteni és munkájuk során ötvözik a kreativitást az üzleti- és technológiai szakértelmmel. A service design eszköztára a résztvevők már meglévő szakmai tudását egészíti ki fentiekhez szükséges képességekkel.

A tanfolyam gyarkolati részében egy (vagy több) NGO valódi problémájára keresünk majd megoldást ügyfélközpontú módszerekkel. Szolgáltatói szempontból ők is ugyanolyan kihívásokkal találkoznak, mint az üzleti szféra – ahhoz, hogy minél több emberhez eljusson a szolgáltatásuk, ismerniük kell az ügyfeleiket, akik akár üzleti szférából is érkezhetnek.

Neked szól, ha

  • stratéga, döntéshozó, CX-es vagy projektmenedzser vagy, aki a saját vagy vállalati termék vagy szolgáltatás megújításán, fejlesztésén dolgozik
  • designer, UX-es, User Researcher, azaz tervező vagy kutató vagy és már különböző design eszközöket használsz a mindennapi munkád során
  • ismered a Design Thinking megközelítést, próbáltad már az eszközeit és ezt szeretnéd kiegészíteni szolgáltatás tervezési módszerekkel
  • nyitott vagy rá, hogy átfogó, felhasználóközpontú eszközkészlettel ismerkedj meg
  • döntéshozóként érdekel az alkalmazott Design Thinking használata
  • szeretnéd a szakmai munkádban is hasznosítani a Service Design eszköztárát

Nem neked szól, ha

  • nem ismered a Design Thinking alapjait — ajánljuk Service Design Alapozó tanfolyamunkat!
  • nincs egyáltalán tapasztalatod, rálátásod terméktervezési vagy koncepcióalkotási, stratégiai folyamatokra (akár digitális vagy analóg területen)
  • nem beszélsz angolul (kicsit se)

Órarend/Helyszín

Előadások:
6 hét –  hétfőn és szerdán 17:00-től

Workshopok:
minden szombaton 10:00–13:00 között

Helyszín: MOME – Moholy-Nagy Művészeti Egyetem,

1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

Az előző képzés órarendje itt tekinthető meg:

Órarend

Oktatók

Rólunk mondták

  • "Egy olyan átfogó keretrendszert szerettem volna kapni, ami segíti a mindennapi szolgáltatástervezést. Ez meg is történt."

    Service Design haladó

    résztvevő

  • "Olyan volumenű módszertant és eszközt kaptam felhasználásra készen, amelyet rögtön képes voltam hasznosítani a mindennapi munkám során."

    Service Design haladó

    résztvevő

  • "Jó volt egy picit MOMÉ-snak lenni, szívesen járnék még az egyetemre!"

    Service Design haladó

    résztvevő

Mit fogsz megtanulni?

Rálátást kapsz a Service Design eszközeire, azok gyakorlati alkalmazására:

  • tervezési folyamat — brieftől a value propositionig, mely kutatáson, elemzéseken, szabad kreativitáson és tesztelésen alapul, és amit végigkísér a folyamatos prototipizálás, valamint az együttes alkotás a stakeholderekkel;
  • a design kompetenciák új alkalmazása, mely multidiszciplináris együttműködéseken, terepmunkán és kísérletezésen, csapatmunkán, valamint személyes vezetői képességeken alapul;
  • tervezői hozzáállás, ahol a tervezett koncepció, megoldás szerves részeként, mindig együttesen kezeljük az érintett embereket, helyeket és folyamatokat.