Hamarosan elindul első, Koncepcióalkotás tanfolyamunk, amely keretében megtanulhatod ötleteidet koncepcióként úgy megfogalmazni és prezentálni, hogy azok a lehető legnagyobb eséllyel válhassanak valóra.
A kreatív koncepció egy olyan jól megfogalmazott „nagy ötlet”, amely felkelti a közönséged érdeklődését, befolyásolja érzelmi reakcióit, és cselekvésre ösztönzi őket. A sikeres kreatív koncepciók emlékezetesek, egyesítenek, relevánsak és ami a legfontosabb megoldást nyújtanak egy valós vagy kommunikációs problémára. A tanfolyam abban segít, hogy az ötleteid ilyen kreatív koncepciókká válhassanak. Akármilyen jó is egy ötlet, sajnos nem tudja eladni magát. Bármelyik kreatív iparágban is dolgozol akkor napi szinten szükséged lehet koncepcióid inspiráló és pontos megfogalmazására és azok prezentálására.
A képzést a kreatív ipar legismertebb képviselői, a Wavemaker nemzetközi reklámügynökség szakemberei vezetik, akik olyan neves márkákkal működtek együtt, mint a Telekom, MOL, Decathlon, DM, Johnnie Walkers, P&G, Nestlé, Ralph Lauren, BMW, Huawei, Samsung, Media Markt és az Unicef.
Jedlicska Márton, a tanfolyam vezetője, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatója karrierje során olyan ügynökségeknél dolgozott, mint Saatchi & Saatchi – New York, Goodby Silverstein – San Francisco, a Duval Guillaume – Brüsszel, Dentsu Inc 2018 óta a Wavemaker (WPP) vezető kreatívigazgatója. Olyan nemzetközi és hazai márkákat segített építeni mint a P&G, Nestlé, Ralph Lauren, BMW, Huawei, Samsung, Media Markt, Asahi, Telekom, Commonwealth Bank, NBA, Unicef, Vöröskereszt és Decathlon. Többször vett büszkén át kollégáival nemzetköz díjjakat, és lettek az “év ügynöksége” különböző kategóriákban és évben.
Havasi Zoltán, a Wavemaker stratégiai vezetője szövegíróként kezdte pályafutását, volt ügyfélkapcsolati oldalon, végül stratéga lett. A hat, FCB, GGK, Y&R és a Dentsu után most a Wavemakerben tervezi a jövőt. Szereti ha büszke lehet arra, amit csinál.
Szládovics Orsolya, a Wavemaker kreatívigazagtója 13 éve az első Portfolio Night után kezdett szövegíróként az Isobar Budapestben. A Wavemaker kreatív csapatát 4 éve vezeti. A nagy márkák -Telekom, MOL, Decathlon, DM, Johnnie Walkers – kampányai mellett arra a legbüszkébb, hogy rendszeresen dolgoznak társadalmilag fontos kampányokon, illetve, hogy a csapat az elmúlt években mindig ott volt a legjobb hazai ügynökségek között. Csapatával több nemzetközi fesztiválon – Cannes Lions, ADCE, Epica, Cresta, Effie, New York Festival – nyertek díjakat, például az Írók boltjának készült Open Shelves kampánnyal, a Romaninak készült Greenlookkal vagy a tavalyi Empty Tables – Budapest Pride kampánnyal. Side-projektje a barátaival közös vállalkozása, az ONO Poké bowl.
Mendrei Zoltán, a Wavemaker művészeti vezetője a MOME alumni tagja. Hat évig élt Balin, ahol gyanús lett neki, hogy az élet értelmét csak tengerparton találja. Most újra Budapesten dolgozik Head of Art-ként olyan nemzetközi és hazai márkákon mint a Johnnie Walker, Decathlon, Nestlé, MOL, Telekom. Emelett videóvágással és animációval kapcsolatos projektekkel is szívesen foglalkozik napi feladatai mellett.
További információk és jelentkezés ☞ https://open.mome.hu/koncepcio-alkotas/
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: Szeptember 8.
Kezdés: Szeptember 18.
Tele van a fiókod kreatív ötletekkel, de nem tudod azokat meggyőzően prezentálni? Ha szeretnéd magad fejleszteni egyedi ötletek létrehozásában és azok kommunikálásában, várunk ősszel induló Koncepcióalkotás képzésünkre!