Juhász Péter Tibor

Az OTP marketing- és kommunikációs igazgatója

 

Több mint 15 év vezetői tapasztalattal rendelkezik márkaépítés, üzleti stratégia, P&L, médiamenedzsment, kreatív fejlesztés és szervezetépítés terén, olyan nemzetközi vállalatoknál, mint a Procter & Gamble és a Deutsche Telekom (Telekom),  vagy a Vodafone.

10 évig a P&G CE központjában dolgozott logisztika, marketing és média területeken. 2013-tól a Telekom marketingkommunikációs vezetőjeként a funkcionális, gigabit és promóciós kommunikációból egy emberközelibb márkaépítés felé mozdult el. 2018-ban marketing igazgatóként a Borsodinál az évek óta csökkenő márkát növekvő pályára állította, majd a Vodafone márkaigazgatója lett. Jelenleg az OTP marketing- és kommunikációs igazgatója.

Mindig erős csapatot épít, innovációt ültet át a gyakorlatba, javítja a hatékonyságot, és kézzelfogható üzleti és kommunikációs eredményeket szállít. A piac előtt jár, sikeres, integrált, social- és mobile-first kampányokkal. Magyarország egyik legtöbbet díjazott szakembere (Cannes Lions, Effie, LIA, PIAF, Golden Drum, EPICA, Arany Penge stb…).

Feleségével indították a csaladimatrica.hu start upot. Boldog házasságban él, három gyermekükkel. Sokat zenél, szívesen sportol, és nagy LGT-gyűjtő.