„Az utóbbi években egyértelműen látszik, hogy egyre fontosabb az ügyfélközpontúság az üzleti életben, ezért a Service Design Expert képzés keretein belül arra fókuszálunk, hogy ebből a témából minél több tudást át tudjunk adni a résztvevőknek.”
A hat hetes tanfolyam alatt a résztvevők non-profit szervezetekkel, valós projekteken együtt dolgozva sajátíthatják el a Service Design eszközök gyakorlati alkalmazását, a tervezési folyamatokat (a briefingtől egészen a value propositionig, mely kutatáson, elemzéseken, szabad kreativitáson és tesztelésen alapul, és amit végigkísér a folyamatos prototipizálás, valamint az együttes alkotás a stakeholderekkel), a design kompetenciák alkalmazását és egy olyan tervezői hozzáállást, ahol a tervezett koncepció, megoldás szerves részeként, mindig együttesen kezeli az érintett embereket, helyeket és folyamatokat.
„A service design expert képzést mindenképpen gyakorlott szakembereknek ajánlanám, akik stratégiai design, management területen dolgoznak, vagy éppen olyan munka várja őket, ahol ügyfélközpontúsággal, ügyfélélménnyel fognak foglalkozni, de azoknak is kiváló lehetőség, akik service design csapatot építenek majd a jövőben.”
Szeretnél még idén elvégezni a tanfolyamot, hogy a követkő évet már az itt megszerzett tudással kezdhesd meg?
Akkor várjuk jelentkezésed Október 12-ig! Ha a cégedtől többen is jönnétek, minden résztvevő tanfolyami árából 20% kedvezményt adunk!
Jelentkezz a tanfolyam honlapján:
https://open.mome.hu/sxd-expert/