A HRPOWER idén is megszervezi a Nagy Employer Branding Napot, immár hatodik alkalommal! A rendezvény keretében az elmúlt időszak, illetve a jövő év legjelentősebb HR trendjeiről, kihívásairól, illetve a hazai innovatív és kreatív munkáltatói márkastratégiákról tartanak majd előadást a szakma kiemelkedő alakjai. Az esemény idei témája a mesterséges intelligencia vállalati begyűrűzése, a „smart” employer branding, a szakember hiányra adott hatékony megoldások, illetve a sokszínűség és befogadás tabuk nélküli szemléltetése lesz.
A rendezvényen Gosztonyi Csaba, a MOME Open vezetője is előad, előadásának témája: Speciális szakmai kompetenciák biztosítása a szüntelenül változó munkaerőpiacon. Csaba mellett többek között olyan vállalatok képviselői beszélnek majd a fent említett témákról, mint a Brandfizz, a PwC, az Ipsos Hungary, a Magyar Telekom, a Publicis Groupe Hungary és a Tesco.
A VI. Nagy Employer Branding Nap november 22-én, reggel 9 órakor kezdődik a PwC Magyarország budapesti, Bajcsy-Zsilinszky út 78. alatti épületében.
További információk és jelentkezés a rendezvényre ☞ https://hrpwr.hu/esemeny/nagy-employer-branding-nap-2023
Forrás: hrpwr.hu