Több mint 30 év tapasztalat márkaépítés, design thinking és stratégiai tervezés terén, olyan nemzetközi hálózatoknál, mint a Young & Rubicam, az Isobar vagy a Wavemaker. A design thinking módszertan korai magyarországi képviselőjeként, számos szervezetet segített már a belső valóság és a piaci percepció közötti szakadék áthidalásában.
1992-ben szövegíróként kezdte pályafutását, majd 2000-től multinacionális ügynökségek stratégiai tervezőjeként dolgozott. 2008-tól az Isobar Budapest stratégiai tervezési és service design vezetőjeként vezényelte le az ügynökség átalakulását tisztán digitálisból modern kommunikációs céggé. 2017-től a Wavemaker stratégiai igazgatójaként a „logikus gondolkodók kreativitásának felszabadításában” talált új hivatást.
2019-ben társalapítója a Beyond Partners tanácsadó cégnek, amely kifejezetten az implementációra fókuszál – „minden fiókban hagyott ötlet egy ellopott lehetőség a világtól, hogy jobb legyen”.
Munkája során olyan projekteket vezetett, mint Budapest legnagyobb modern városfejlesztési projektjének márkastratégiája, a Telekomnál a service design implementációja, vagy a MOL ellenséges felvásárlás elleni kommunikációja.
Tapasztalata az FMCG-től (Béres, Borsodi, Pepsi) a telekommunikáción (Telekom) át az autóiparig (Suzuki) és humanitárius szektorig terjed. 2014 óta a Szegedi Egyetemen oktat design thinking és mobil kutatási módszertanokat.
2014-ben végezte el a barcelonai „This is Service Design Doing” Executive képzést, azóta rendszeresen ír a Medium-on és előadásokat tart. Jelenlegi érdeklődési területei: fenntartható márkaépítés, AI-támogatott brand élmények és transzdiszciplináris innovációs megközelítések.