Turcsán Tünde

A Gfk Hungária FMCG igazgatója

 

A piackutatás különböző területein húsz évet töltött el, pályafutását 2003-ban kezdte az RMS – Kiskereskedelmi kutatások területén, a Nielsen berkeiben, ahol a magyar részleg ügyfélkapcsolati igazgatója, majd Romániában az ügyvezető igazgatója lett. Ezután lehetősége nyílt egy teljesen új piackutató céget kialakítani és létrehozni Romániában, miközben a moldáviai leányvállalat működését is felügyelte. A GFK Hungária Kft. 2017 óta ad otthont szakmai tevékenységének, és ahogy írja “terepet a teljeskörűség iránti szenvedélyemnek. Míg korábban a kiskereskedelem oldaláról fedezhettem fel az FMCG és számos más piacot, most a vásárlói oldalt ismerhetem és ismertethetem meg, a vásárlói szokások és attitűdök feltérképezésével a CPS Háztartáspanel adatai alapján”.