Miért hasznos?
A változó társadalmi- és környezeti kihívások és a növekvő piaci versenyhelyzet mellett folyamatosan változnak a felhasználói igények is. Ahhoz, hogy üzleti sikereket érjünk el szinte elengedhetetlen, hogy megfelelően reagáljunk ezekre a változásokra.
Manapság egyre több olyan szakemberre van szükség, akik komplex problémákat is képesek megérteni és munkájuk során ötvözik a kreativitást az üzleti- és technológiai szakértelmmel. A service design eszköztára a résztvevők már meglévő szakmai tudását egészíti ki fentiekhez szükséges képességekkel.
A tanfolyam gyarkolati részében egy (vagy több) NGO valódi problémájára keresünk majd megoldást ügyfélközpontú módszerekkel. Szolgáltatói szempontból ők is ugyanolyan kihívásokkal találkoznak, mint az üzleti szféra – ahhoz, hogy minél több emberhez eljusson a szolgáltatásuk, ismerniük kell az ügyfeleiket, akik akár üzleti szférából is érkezhetnek.